سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش دیجی کالا چیست

حدود دو سالی است که دیجی کالا از سیستم همکاری در فروش خود رونمایی کرده و از افرادی که در حوزه اینترنت فعالیت می کند دعوت نموده تا در این سیستم عضو شوند و درآمد رویایی خودشان را شروع کنند. شاید پیش خودتان بگویید که چطور می شود بتوانیم به درآمدهای بسیار بالا از طریق سیستم افلیت مارکتینگ شویم؟ پاسخ این سوال خیلی ساده است با راه اندازی یک وب سایت ساده در هر موضوعی که به آن علاقه دارید عملا می توانید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید.

اما یک نکته بسیار مهم در این بخش باقی می ماند آیا شما در دوره آموزشی سیستم همکاری در فروش دیجی کالا شرکت کرده اید یا خیر؟ این سوالی است که ابتدا باید از خودتان بپرسید. بدون شک اگر شما هم به این صفحه مراجعه کردید قطعا در این دوره آموزشی شرکت نکرده اید! اما در ادامه می خواهیم به قسمت های مختلف این پک آموزشی بپردازیم تا در نهایت شما انتخاب کنید که آیا موافقید که در این دوره شرکت کنید یا خیر؟!

به بازار اشتراکی اینترنتی که در آن محصولات اینترنتی توسط بازاریاب ها معرفی می شود افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش می گویند که اگر نگاهی به آمار فروش دیجی کالا بیندازید متوجه خواهید شد که سهم گسترده ای از فروش این شرکت توسط این سیستم به فروش رسیده است. روند کار affiliate marketing به این صورت است: شما به عنوان یک بازاریاب بازدید کنندگان سایت خود را به سمت سایتی که فروشنده ی محصول است هدایت می کنید، سپس در ازای خریدی که در این مسیر توسط بازدید کننده اتفاق می افتد درصدی از آن فروش نیز به عنوان پورسانت یا کمیسیون از آن شما می شود. اگر نگاه به نصویر زیر بیندازید قطعا درک بسیار خوبی از این چرخه بدست می آورید.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش دیجی کالا چیست

با توجه به قدرت افیلیت مارکتینگ که در دنیا اثبات شده تصمیم بر این گرفتیم تا یک مجموعه کامل را برای شما عزیزان تهیه کنیم شما در این مجموعه آموزشی از صفر تا صد مواردی که نیاز است یاد بگیرید را به شما بصورت عملی یاد خواهیم داد و در انتهای دوره نهایت کمتر از دو ماه به درآمد قطعی می رسید و به مرور زمان این درآمد افزایش پیدا خواهد کرد.

آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

شاید از خودتان بپرسید چرا ما به شما سیستم همکاری در فروش دیجی کالا را پیشنهاد می دهیم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است چون شرکت دیجی یکی از قدرتمندترین سیستم فروشگاهی ایران را دارد و به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه فعالیت می کند. این شرکت با پشتوانه قوی که دارد می توانید به آن اعتماد کنید و مطمن باشید که با توجه به سیاست های مالی که دارد هیچگاه با مشکل مالی برخورد نمی کند پس پورسانت فروش شما بدون شک به موقع پرداخت می شود. پورسانت هایی که در digikala برای همکاران و بازاریابان در نظر گرفته بسیار مناسب است که اگر بتوانید فروش خود را افزایش دهید اکانت شما به نقره ای و طلایی برسد پورسانت شما نیز افزایش پیدا می کند.

آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

در آموزش کامل همکاری در فروش digikala به شما خواهیم گفت که اگر بتوانید هر کاربر جدید را عضو این سیستم کنید که به عنوان مشتری جدید از آن یاد می شود مبلغی ما بین 10 تا 30 هزار تومان پاداش به شما تعلق خواهد گرفت. همچنین این شرکت در بین مردم به عنوان یکی از قوی ترین برندهای معتبر کشور قرار گرفته و عملا نرخ تبدیل به مشتریان نیز در این سیستم بسیار بالا است. شایان ذکر است این فروشگاه آنلاین تعداد محصولات موجود در آم به بیش از 2 میلیون می رسد که فضایی گسترده ای را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید به درآمد بسیار بالایی برسید. همچنین کوکی های دیجی کالا 15 روز فعال است که از طریق این کوکی ها افرادی که از سمت شما خرید کنند را شناسایی می کند.

آموزش افیلیت مارکتینگ دیجی کالا

محتوای آموزشی افیلیت مارکتینگ این دوره به گونه ای برنامه ریزی شده تا اگر شما هیچ دیدی نسبت به این روش ها نداشته باشید باز هم می توانید به درآمد برسید. در این مجموعه ما سعی کردیم تا از ریزترین نقطه محتوا را برای شما دسته بندی کنیم تا براحتی بتوانید آنها را درک کنید. این مجموعه به دو بخش تئوری و عملی تقسیم شده و سعی شده تمام مواردی که برای شروع یک کسب و کار آنلاین نیاز دارید در آن گنجاده شود.

  • 15 ساعت آموزش بصورت تصویری و با کیفیت HD
  • آموزش راه اندازی سایت با استفاده از وردپرس از صفر تا صد
  • آموزش راه اندازی فروشگاه افیلیت توسط سیستم ووکامرسی
  • آموزش نوشتن روش های تولید محتوا بصورت عملی
  • آموزش ساخت ویدیو برای محصولات در کوتاه ترین زمان
  • انتخاب کلمات کلیدی و نحوه تمرکز دهی روی صفحات
  • آموزش سئو داخلی سایت و سئو محتوایی در این بخش عملی توضیح خواهیم داد
  • چگونه در کمتر از 6 ماه به درآمد چند میلیونی برسیم
منبع : آموزش سیستم همکاری در فروش دیجی کالا برای مشاهده به وب سایت کاسب باشی مراجعه کنید